Çarşamba, Temmuz 01, 2015

Android Wear için 2048 oyunu

Şu meşhur 2048 oyununu bilirsiniz. Hani rakamları sağa-sola ve yukarı-aşağı çekerek 2048 ve katlarına ulaşmaya çalıştığınız, bir süre bağımlılık yapan, sonra da hayatınızdan çıkan oyun. İşte birisi bu oyunun Anroid Wear işletim sistemi ile çalışan akıllı saatler için bir versiyonunu geliştirmiş. Oyun görsel olarak yüklü olmadığı için akıllı saatinizin küçük ekranına kolaylıkla uyum sağlıyor. Sıra beklerken falan oynanabilir. Ama saatten oynayacağınıza telefonunuzdan oynamanız bu oyunda bile daha mantıklı olur diye düşünüyorum.

Ben bu oyunu Asus ZenWatch üzerinde denedim, bir sorun yaşamadım. Bu arada, oyundan çıkmak için ekranın ortasına basılı tutmanız, ardından çıkan X düğmesine tıklamanız lazım. Ben ilk başta nasıl çıkacağımı bulamadım da, ondan söylüyorum.


İlgili linkler:
Google Play
Android Wear
Akıllı saatler

İlginizi çekebilir: