Salı, Şubat 24, 2015

Calibro anketinin sonuçları

Mobil Yazılar'da çeşitli anketler yaparak sizlerin görüşlerini almayı seviyorum. Calibro e-kitap okuyucuların fiyatları yükselmeden önce Mobil Yazılar'da Calibro ile ilgili de küçük bir anket yapmıştım. Bu ankette "Calibro e-kitap okuyucusu hakkında ne düşünüyorsunuz?" diye sordum.


"Beğendim, satın aldım bile" cevabını veren 52,
"Beğendim, almayı düşünüyorum" cevabını veren 30,
"Beğendim, ama almayacağım" cevabını veren 10,
"E-kitap okuyucuya ihtiyaç duymuyorum" cevabını veren 1,
"Beğenmedim" cevabını veren 6,
"Hiç duymadım" cevabını veren, yine 6 kişi oldu.

Beğendim diyenler ağırlıkta gözüküyor (toplamda %86), ancak bu anketin çoğunlukla Calibro incelemesi ve ipuçları için Mobil Yazılar'a gelen okurlar tarafından doldurulduğunu unutmayın. Bu durum anket sonuçlarının belirli bir yönde kaymasına sebep olacaktır.

Yeni anketimde de "Şu anda kullandığınız telefonu kaç liraya aldınız?" sorusunu soruyorum. Şu anda 1000TL altı fiyata sahip telefonlar önde gidiyor, bakalım bu anket nasıl sonuçlanacak. Siz de ankette oy kullanmak isterseniz, anketi sayfanın üst tarafında bulabilirsiniz.

İlginizi çekebilir: