Pazar, Kasım 09, 2014

Kindle sahipleri için

Mobil Yazılar'da dönem dönem belirli cihazlara odaklanıp, onlarla ilgili yazılar yazıyorum. Bu aralar yerli bir girişimin e-kitap okuyucusu ile ilgili pek çok şey paylaştım, ancak daha önceden yinebir e-kitap okuyucu olan Kindle Touch ile ilgili de pek çok şey yazmıştım. Özellikle de Kindle Bilgi Deposu'ndan "e-kitap" başlığına gelenler için bunu hatırlatmak istedim.

Kindle ile ilgili yazdıklarıma ulaşmak için buraya tıklayabilirsiniz.



Neler yazdım? Kindle Touch incelemesi yaptım. Bu incelemenin devamı niteliğinde, Kindle'ın kitapların yerine geçip geçemeyeceğini sorgulayan bir yazı yazdım. Kindle satın almak isteyenlerin bilmesi gereken 20 şeyi sıraladım. Kindle ile ilgili ufak tefek ipuçları da yazdım. Kindle'da PDF dosyalarını yeniden akış modunda görüntülemek için yapılması gerekenleri yazdım mesela. Ayrıca cihaza Word dosyalarını göndermeyi, Android tabletten Kindle'a web sayfalarını göndermeyi, Kindle'da ekran görüntüsü almayı yazdım.

Ayrıca e-kitaplarla ilgili, e-kitapların Türkiye'de nasıl satabileceğine dair fikirlerimi listeledim. E-kitaplarla ilgili yazdığım ilk yazı ise, "Kitaplar ve e-kitaplar üzerine" başlığını taşıyor. Bu yazıda da kitapların elektronikleşmesinin kitaplarla ilişkilendirdiğimiz duyguları nasıl etkilediğinden bahsetmiş, e-kitapların yaygın kabulü için kitap okuma deneyimine her açıdan yakın bir deneyim sunmaları gerektiğini ifade etmiştim.

Normalde yazıların sonuna "ilgili linkler" diye bir bölüm koyarım ama, bu linklerin hepsini yukarıda verdim aslında. Kindle ile ilgili yazdıklarıma yazı içerisindeki linklere tıklayarak ulaşabilirsiniz. Hepsini bir arada görmek isterseniz, buraya da tıklayabilirsiniz.

İlginizi çekebilir: