Perşembe, Kasım 06, 2014

Calibro dayanıklılık testi

Test demek doğru olmaz herhalde, kaza demek daha doğru. İncelemesini yaptığım Calibro Touch Lux, elimden kayıp yere düştü. Cihaz ilk ve tek düşüşünde kırıldı. Bir kez düşmeyle plastik kısmı parçalanan bir cihazla karşılaşmamıştım bugüne kadar. Düşürmek benim hatam elbette ama, ne yüksekten düşürdüm, ne de cihaz yerde yuvarlandı. Bir tüketici olarak ilk aklıma gelen şu oldu doğrusu: "Demek ki ucuz olmasının bir sebebi varmış, ama bu kadarı da fazla!" 



Böylece Calibro incelemelerinde yeni bir boyuta giriyoruz. Bakalım Babil.com / LibroNet'in satış sonrası desteği nasıl? İlk denediğimde iki sitelerindeki iletişim formu da çalışmıyordu, Twitter'dan iletince düzelteceğiz dediler. Ama yine Twitter'dan yazdığım "kırıldı" mesajına hiç bir dönüş yapılmadı. Ayrıca, destek@babil.com adresine gönderdiğim e-posta mesajına da hâlâ cevap bekliyorum. Korkutmayın beni LibroNet. Ne olur, korkutmayın.

Bilmiyorum, belki de benim elimdeki cihaza özgü bir sorun vardı. Ancak cihazların böyle ilk düşüşte kırılmasına alışık değilim ben. Evet, iPhone kullanmıyorum ama Calibro'dan daha karmaşık ve pahalı bir ürün olan iPad Mini'yi defalarca; cidden, defalarca düşürmüş olmama; çok sefer "Bu sefer gitti!" dememe rağmen, maşallah hiç bir şey olmadı. Eğer Calibro Touch Lux'ün gövdesi sağlam değilse, eğer bu problemler diğer Calibro modellerinde de olacaksa, Babil.com Calibro kılıflarını para ile satmayı bırakıp cihazların yanında hediye gönderse iyi olacak.

Calibro Touch Lux'üm düşüp kırılmış olmasına rağmen Mobil Yazılar'da Calibro ile ilgili yazdığım yazıları yayınlamaya devam edeceğim inşallah.

Güncelleme: Mesajıma cevap geldi. Sorun çözüldü sayılır, gelişmeleri aktaracağım inşallah. Ayrıca, Calibro Basic daha dayanıklı olabilir, çünkü o da düştü ama bir şey olmadı.

İlgili linkler
Calibro Basic incelemesi
Calibro Touch Lux incelemesi
Calibro Basic ipuçları
Calibro’ya yeni fontlar yükleme
Web sayfalarını EPUB formatına çevirip Calibro’da okuma
E-kitap fikirleri
Calibro ile ilgili diğer her şey

İlginizi çekebilir: