Cuma, Ağustos 03, 2012

Android için birkaç program (Tamamı ücretsiz!)

Değişik yazılımları denemeyi sevdiğim için HTC Flyer’ıma çeşit çeşit programları yüklüyorum, pek çoğunu da siliyorum. Şu anda HTC Flyer’ımda hangi programlar yüklü? Birkaçını sizinle paylaşmak istedim.



Oyunlar
Angry Birds, Temple Run, Hex Defense, Cut-n-roll, Lane Splitter. Son zamanlarda Temple Run ve Cut-n-roll’u keyifle oynadım.



Not programları
Evernote - Not arşivime ulaşabilmek ve ara sıra not yazmak için kullanıyorum.
ColorNote - Online olmasını istemediğim notlar için kullanıyorum.
Freenote - Kullanmıyorum! Sadece enteresan bir not alma programı olduğu için tabletimde sürekli bulunuyor. Parmağınızla notlar alabilmenizi sağlıyor, ama son derece inovatif bir şekilde. Denemelisiniz.

Twitter programları
Twitter - Olmazsa olmaz, resmi Twitter yazılımı.
Seesmic - Birden fazla Twitter hesabını kontrol edebiliyorum.

Takvim
aCalendar ve Business Calendar - Neden iki tane takvim programı kullanıyorum? İkisinin de sevdiğim farklı özellikleri var.



Okuma odaklı programlar
İdefix Kitaplık - İdefix'ten aldığım e-kitapları okumak için kullanıyorum.
Google Reader - Klasik RSS reader olarak kullanıyorum.
Pulse - Enteresan haberleri keyifle okutuyor.

Dosyalar / Ofis
ES File Explorer - Dosya gezgini. En sevdiğim özelliği ana menüye dosya kısayolu atabilmesi.
Google Drive - Online dosya depolama. Dropbox’a ısınamadım!
Kingsoft Office - Cihazda yüklü gelen ofis programının açamadığı dosyaları açabiliyor.

Multimedya
RockPlayer Lite - Çeşit çeşit video formatlarını oynatabilmek için.



Faydalı araçlar
Text Actions - Tabletimden eksik etmediğim programlardan. Programları hızlıca açabilmek için.
Screen Filter - Ekran ışığı gece gözünüzü alıyorsa, bu programla parlaklığı azaltabilirsiniz.
Compass - Ne zaman lazım olacağını bilemezsiniz!



Widget’lar
Banner - Ana ekrana istediğiniz yazıyı yazmanızı sağlıyor. Bir çeşit “kendime not” programı.
Days Left Widget - Belirlediğiniz bir tarihe kaç gün kaldığını gösteriyor.
Agenda Widget - Gördüğüm en kişiselleştirilebilir ajanda widget’ı.

Mobil Yazılar'daki diğer Android programlarına göz atmak için tıklayın. Ayrıca Android oyunlarına da bakmanızı tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

İlginizi çekebilir: